Slapukai naudojami, kad tinklalapis tinkamai veiktų, kad galėtume tinklalapį tobulinti, individualizuoti Jūsų naršymo patirtį bei pateikti pasiūlymus, kurie būtų aktualūs būtent Jums. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti bei sutikimą dėl slapukų naudojimo galite išreikšti privatumo politikoje
Avitela slapukų politika
Slapukai naudojami, kad tinklalapis tinkamai veiktų, kad galėtume tinklalapį tobulinti, individualizuoti Jūsų naršymo patirtį bei pateikti pasiūlymus, kurie būtų aktualūs būtent Jums. Daugiau informacijos apie slapukus galite rasti bei sutikimą dėl slapukų naudojimo galite išreikšti privatumo politikoje.
Kas yra slapukas?
Slapukai yra nedideli tekstiniai failai, kurie išsaugomi jūsų įrenginyje jums lankantis svetainėje.
Kodėl naudojame slapukus?
Mes naudojame slapukus, kad suteiktume jums geresnę vartotojo patirtį mūsų svetainėje, pavyzdžiui, slapukai leidžia mums prisiminti jūsų ankstesnius apsilankymus, taip pat pasirinkimus, kuriuos padarėte svetainėje. Naudodamiesi svetaine, sutinkate, kad mes galime naudoti slapukus:
rinkti duomenis apie jūsų naudojimo įpročius ir statistiniais tikslais;suteikti jums geresnį klientų aptarnavimą (internetinio pokalbio metu);
prisiminti vartotojo pasirinkimus ir nustatymus;siųsti jums pasiūlymus ir rinkodaros pranešimus, kurie geriausiai atitinka jūsų poreikius;
rinkti informaciją, kurios reikia mūsų interneto svetainei tobulinti;
prisijungti, personalizuoti puslapį ir užpildyti formas;
palengvinti bet kokio „Avitela“ interneto svetainėje skelbiamo turinio dalijimąsi socialiniuose tinkluose;
Kokių rūšių slapukus naudojame?
Sesijos slapukai
Sesijos slapukai arba laikinieji slapukai naudojami kiekvieną kartą, kai lankotės mūsų svetainėje, ir ištrinami, kai uždarote savo interneto naršyklę. Laikini slapukai naudojami, pavyzdžiui, prisiminti kalbą, kurią pasirinkote svetainėje, arba jūsų pirkinių krepšelio turinį.
Nuolatiniai slapukai
Nuolatiniai slapukai lieka vartotojo įrenginyje ir po to, kai uždarote svetainę. Nuolatiniai slapukai turi skirtingus galiojimo laikotarpius, kai kurie iš jų saugomi vartotojo įrenginyje kelias dienas, mėnesius ar net metus. Nuolatiniai slapukai naudojami, pavyzdžiui, prisiminti naudotojo pasirinkimus ir saugoti naudotojo vardus ir slaptažodžius, kad vartotojams nereikėtų prisijungti kiekvieną kartą, kai jie lankosi svetainėje.
Trečiųjų šalių slapukai: Siekdami teikti kokybišką turinį, rinkti statistinius duomenis ir rodyti skelbimus, savo svetainėje naudojame trečiųjų šalių slapukus. Trečiųjų šalių privatumo politiką ir slapukų naudojimo sąlygas galite peržiūrėti atitinkamos trečiosios šalies svetainėje.
„Flixmedia“ partneriai kartu su jūsų pasirinktu mažmenininku jums rodo gamintojo informaciją apie produktą, kurį ketinate įsigyti, ir neteikia jokių reklamos paslaugų. „Flixmedia“ tvarko jūsų IP adresą tik tam, kad perduotų gamintojų vaizdo įrašus, vaizdus ar tekstinę informaciją, tačiau nesaugo jūsų IP adreso kaip šios paslaugos, teikiamos jūsų mažmenininkui, dalies, ir neatskleidžia jūsų IP adreso jokios trečiosioms šalims, išskyrus technologinius partnerius, kurie padeda teikti informaciją. „Flixmedia“ netvarko ir nesaugo jokių kitų jūsų asmens duomenų ir neprašo jokių trečiųjų šalių juos tvarkyti ar saugoti. Jei turite klausimų apie tai, kaip „Flixmedia“ tvarko jūsų IP adresą, susisiekite su jais adresu GDPR@flixmedia.eu. Daugiau informacijos apie „Flixmedia“ galite rasti www.flixmedia.eu
Kaip apriboti slapukų naudojimą ir ištrinti slapukus??
Vartotojai gali ištrinti jų įrenginiuose saugomus slapukus ir gali neleisti jų ten išsaugoti. Norint tai padaryti, vartotojui reikia pakeisti savo interneto naršyklės privatumo nustatymus. Išsamesnė informacija pateikiama naršyklės instrukcijų skyriuje. Pastaba! Jei blokuojate slapukus, mes negalime garantuoti tinkamo svetainės veikimo.
Šie slapukai yra būtini užtikrinant saugų ir teisingą svetainės veikimą. Būtinieji slapukai įgalina vartotoją naršyti Avitela svetainėje, saugiai atlikti užsakymus bei apmokėjimus, užtikrinti svarbios informacijos pasiekiamumą. Svetainės lankytojai šių slapukų atmesti negali.
Šie slapukai padeda Avitela ir atitinkamoms trečiųjų šalių svetainėms rodyti suasmenintus bei susijusius skelbimus. Rinkodariniai slapukai renka informaciją, kuri gali būti derinama su kitais apie jus turimais srauto duomenimis, apie svetainės lankytojo naršymo veiksmus. Šie slapukai naudojami vartotojų tikslinei rinkodarai.
Šie slapukai pagerina vartotojo patirtį ir išsaugo jo nuostatas. Jie taip pat leidžia svetainės vartotojui gauti daugiau turinio ir pagerina svetainės funkcionalumą.
Šie slapukai yra būtini užtikrinant saugų ir teisingą svetainės veikimą. Būtinieji slapukai įgalina vartotoją naršyti Avitela svetainėje, saugiai atlikti užsakymus bei apmokėjimus, užtikrinti svarbios informacijos pasiekiamumą. Svetainės lankytojai šių slapukų atmesti negali.
Šie slapukai padeda Avitela ir atitinkamoms trečiųjų šalių svetainėms rodyti suasmenintus bei susijusius skelbimus. Rinkodariniai slapukai renka informaciją, kuri gali būti derinama su kitais apie jus turimais srauto duomenimis, apie svetainės lankytojo naršymo veiksmus. Šie slapukai naudojami vartotojų tikslinei rinkodarai.
Šie slapukai pagerina vartotojo patirtį ir išsaugo jo nuostatas. Jie taip pat leidžia svetainės vartotojui gauti daugiau turinio ir pagerina svetainės funkcionalumą.
Jūsų užsakymo būsena ir kita informacija matoma, prisijungus prie savo paskyros. Užsakymo būseną taip pat galite pasitikrinti:
el. paštu aptarnavimas@avitela.lt
telefonu +370 4 620 0100, I-VII 9:00-21:00
2. Ar galiu pats atšaukti užsakymą?
Deja, pats atšaukti užsakymo negalite.
Prašome kreiptis el. paštu aptarnavimas@avitela.lt arba 9:00-21:00 valandomis skambinti telefonu +370 4 620 0100.
Laiške prašome nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę ir dėl kokių priežasčių norite atšaukti užsakymą.
3. Negaunu jokio patvirtinančio laiško, kad užsakymas priimtas.
Deja, pats atšaukti užsakymo negalite.
Prašome kreiptis el. paštu aptarnavimas@avitela.lt arba 9:00-21:00 valandomis skambinti telefonu +370 4 620 0100.
Laiške prašome nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę ir dėl kokių priežasčių norite atšaukti užsakymą.
4. Už prekę apmokėjimas padarytas, tačiau negaunu patvirtinimo.
Prašome kreiptis el. paštu aptarnavimas@avitela.lt ir nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę, sąskaitos numerį, į kurią grąžinti pinigus.
5. Kur kreiptis dėl pinigų grąžinimo po atšaukto užsakymo?
Prašome kreiptis el. paštu aptarnavimas@avitela.lt arba 9:00-21:00 valandomis skambinti telefonu +370 4 620 0100 ir nurodyti užsakymo numerį.
Užsakymo pristatymas/atsiėmimas
1. Ką reiškia užsakymo atsiėmimas per 29 min. parduotuvėje?
Teikiant šią mokamą paslaugą, Jūsų užsakytos prekės bus paruoštos atsiimti per 29 min. po užsakymo patvirtinimo – sms pranešimo, kad užsakymas ruošiamas. Ši paslauga galima, jei yra pakankamas prekės likutis pasirinktoje atsiimti parduotuvėje. Atvykti atsiimti prekių galima tik sulaukus SMS žinutės su pranešimu, jog jūsų užsakymas paruoštas atsiėmimui. Visas paslaugos teikimo sąlygas rasite čia.
2. Kaip užsisakyti prekių atsiėmimą per 29 min.?
Prekių atsiėmimą per 29 min. galite užsisakyti pateikdami užsakymą internetu parduotuvių darbo valandomis, arba užsakius prekes internetu, skambinti +370 4 620 0100. Parduotuvių darbo valandas galite pasitikrinti čia.
Išsirinkę prekę e-parduotuvėje, pirmiausia pasitikrinkite, ar užsakoma prekė yra pasirinktoje atsiimti parduotuvėje (informacija pateikiama prekės aprašymo puslapyje, skyrelyje „Prekė yra šiose parduotuvėse”);
Įsidėję prekę (-es) į krepšelį, žingsnyje „Pristatymo metodas“ pasirinkite „Atsiėmimas iš parduotuvės“ ir išsiskleidžiančiame sąraše pasirinkite parduotuvę, kurioje pageidaujate atsiimti užsakymą. Jeigu toje parduotuvėje prekių likutis bus pakankamas, bus matomas pasiūlymas „Atsiėmimas iš parduotuvės per 29 min. – 5 €“, ir jį galėsite pasirinkti, uždėdami varnelę. Jeigu prekių likutis bus nepakankamas arba užsakymą atliksite parduotuvių nedarbo valandomis, tokio pasiūlymo žingsnyje „Pristatymo metodas“ nematysite.
3. Negaunu informacijos, kada prekė bus paruošta atsiimti.
Jei per 2 val. po užsakymo apmokėjimo negavote pranešimo apie paruoštas atsiėmimui prekes, prašome kreiptis el. paštu aptarnavimas@avitela.lt arba 9:00-21:00 valandomis telefonu +370 4 620 0100 ir nurodyti užsakymo numerį.
4. Ar galima iš atsiėmimo punkto atsiimti prekę, kai sueina atsiėmimo terminas, tačiau pranešimas negautas?
Deja, negalite atsiimti prekės, kol negausite sms pranešimo arba el.laiško.
6. Per kiek laiko pristatote prekes?
Prekių pristatymas su kurjerių tarnyba į bet kurį Lietuvos miestą gali trukti nuo 1 iki 5 darbo dienų.
7. Kaip sužinoti, kada gausiu prekes, jei pristatymo terminas jau praėjęs?
Jeigu Jūsų užsakyme yra kelios prekės, jos gali būti surenkamos iš skirtingų mūsų parduotuvių ir siunčiamos Jums su kurjerių tarnyba iš skirtingų Lietuvos miestų. Tokiais atvejais Jūsų užsakymas atkeliauja dalimis skirtingu laiku. Tačiau kiekvienos siuntos pristatymo laiką kurjeris suderina su Gavėju iš anksto.
8. Kodėl viename užsakyme esančios kelios prekės pristatomos atskirai, ne tuo pačiu metu?
Prašome kreiptis el. paštu aptarnavimas@avitela.lt arba 9:00-21:00 valandomis skambinti telefonu +370 4 620 0100 ir nurodyti užsakymo numerį.
9. Ar galiu prekes atsiimti siuntų savitarnos terminaluose?
mokėjimo kortele: MasterCard, Maestro, Visa, Visa electron;
lizingu: „Inbank lizingas“, „SB Lizingas“ ar „GF Banko Lizingas“;
Avitela/Elektromarkt dovanų kuponais (jei užsakymo suma viršija kupono vertę, galima skirtumą apmokėti vienu iš aukščiau išvardintų būdų).
3. Ar galima pirkti lizingu internetinėje parduotuvėje?
Taip, prekes e-parduotuvėje galite įsigyti išsimokėtinai (lizingu). Plačiau galite paskaityti čia.
Prekių/pinigų grąžinimas
1. Noriu grąžinti/pakeisti prekę.
Norėdami grąžinti/pakeisti kokybišką prekę, įsigytą internetu, tai galite atlikti per 14 dienų nuo prekės gavimo, užpildant grąžinimo formą, arba pristatyti prekę į artimiausią mūsų parduotuvę.
Kokybiškos prekės, įsigytos Avitela ar Elektromarkt fizinėse parduotuvėse, nėra grąžinamos.
Prašome atkreipti dėmesį į šias, e-parduotuvėje įsigytos, kokybiškos prekės grąžinimo sąlygas:
grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir pan.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė;
grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą prekės grąžinimo dokumentą, kuris pateikiamas kartu su preke.
Nekokybiškoms prekėms taikomos garantinio aptarnavimo sąlygos arba nustatytomis taisyklėmis grąžinami už prekę sumokėti pinigai. Plačiau apie garantinius įsipareigojimus skaitykite čia.
2. Kodėl negalima grąžinti parduotuvėje pirktos ir dar neišpakuotos prekės?
Įsigytos prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis", patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija. Minėtų taisyklių 17 punktas numato negrąžinamų prekių sąrašą, į kurį patenka tokios prekės kaip elektrotechnika, kosmetikos gaminiai, apatiniai drabužiai, juvelyriniai dirbiniai, žaidimai, medicinos įrenginiai ir kt. Jei jūsų įsigyta prekė patenka į šį sąrašą – tinkamos kokybės ją galite grąžinti tik pardavėjui geranoriškai sutikus. Deja, kokybiška elektrotechnika, įsigyta Avitela ar Elektromarkt fizinėse parduotuvėse, nėra grąžinama.
3. Kada atgausiu pinigus už grąžintą prekę?
Gavę patvirtinimą, kad Jūsų grąžinama prekė atitinka grąžinimui keliamus reikalavimus, sumokėtus pinigus pervesime į Jūsų nurodytą banko sąskaitą per 14 darbo dienų.
Prašome kreiptis aptarnavimas@avitela.lt ir nurodyti Jūsų sąskaitos numerį, vardą, pavardę ir užsakymo numerį.
Daugiau informacijos: grąžinimas ir pakeitimas.
Papildomų paslaugų užsakymas
1. Ar siūlote prietaisų prijungimo paslaugą?
Taip, galite užsisakyti buitinės technikos pajungimo paslaugą. Daugiau informacijos galite rasti čia.
Taip pat galite užsisakyti kompiuterių, orgtechnikos, mobiliųjų, išmaniųjų laikrodžių paruošimą darbui, diagnostiką, programinės įrangos atnaujinimą, duomenų atstatymą/perkėlimą ir pan. Daugiau informcijos galite rasti čia.
Garantinis aptarnavimas/prekių remontas
1. Sugedo internetu pirkta prekė. Kur kreiptis dėl prekių garantinio aptarnavimo?
Prašome kreiptis el. paštu servisas@avitela.lt arba užpildyti gedimo registraciją, kurią rasite www.emtoservis.lt, skiltyje “Paraiška remontui”. Serviso atstovas susisieks su Jumis per 1–2 darbo dienas ir nurodys tolesnes instrukcijas.
2. Kodėl prekė neremontuojama nemokamai, nors garantinis aptarnavimas dar galioja?
Yra numatyti atvejai, kai garantiniai įsipareigojimai negalioja. Pavyzdžiui, galbūt prietaisą naudojote ne pagal paskirtį ar bandėte patys ardyti/remontuoti, galbūt garantiniame talone pateikta informacija netiksli, ar prekės serijos numeris nesutampa su nurodytu garantiniame talone. Susipažinti su visais atvejais, kada netaikomos garantinio aptarnavimo sąlygos, galite čia.
3. Kaip pasinaudoti prekės garantija?
Sugedus prietaisui garantiniu laikotarpiu, prašome teirautis telefonu +370 4 620 0100 arba el.p. servisas@avitela.lt darbo dienomis 9:00-18:00. Registracijos metu Jums suteiks pilną informaciją apie tolimesnius garantinio aptarnavimo žingsnius. Plačiau apie garantinio aptarnavimo sąlygas galite susipažinti čia.
Kainodara
1. Kodėl kaina parduotuvėje gali skirtis nuo e-kainos?
Kainų skirtumas fizinėje ir e-parduotuvėje grindžiamas skirtingu aptarnavimo modeliu. Klientai fizinėje parduotuvėje, prieš įsigydami prekę:
grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
turi galimybę ją gyvai apžiūrėti, netgi išbandyti,
gauna gyvą, o svarbiausia, asmeninę ir nemokamą mūsų eksperto konsultaciją, patarimą ar rekomendaciją,
pasirinkta prekė be eilės paruošiama atidavimui ir klientas gali iškarto pradėti ja naudotis.
Tuo tarpu perkant prekę internetu, daugiau laiko ir pastangų įdeda pats klientas (kol išsirenka prekę bei susirenka visą reikalingą informaciją ir atsiliepimus). Be to, internetinio užsakymo suruošimas bei pristatymas užtrunka ilgiau.
2. Valstybės nustatytas kompensacinis atlyginimas autoriams – kas tai?
Papildomai taikomas valstybės nustatytas (vienkartinis) kompensacinis atlyginimas (atminties laikmenos mokestis) pagal Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymą nuo 2012 03 01 renkamas už naujas skaitmenines laikmenas (telefoną, atminties kortelę ar kompiuterį). Mokestis skiriamas Lietuvos gretutinių teisių asociacijai, kuriai parašę prašymą jį susigrąžinsite, jei laikmeną įgijote profesionalioms ar neįgalių žmonių reikmėms arba išvežate iš Lietuvos. Daugiau informacijos: www.agata.lt
Informacija apie prekes
1. Reikia pagalbos išsirinkti tinkamą prekę internetu? Su kuo galima pasikonsultuoti?
Jei renkatės prekę iš mūsų e-parduotuvės gausaus asortimento ir negalite išsirinkti tinkamiausio, jūsų poreikius atitinkančio, varianto ar iškilo specifinių klausimų apie dominančią prekę, o galbūt norite rekomendacijos ar patarimo iš kompetentingo prekės žinovo, kviečiame pasinaudoti mūsų prekių ekspertų nemokama konsultacija.
Konsultacijos teikiamos kasdien 9.00 – 21.00:
Telefonu +370 4 620 0100;
Live chat;
El. Paštu: aptarnavimas@avitela.lt;
Facebook paskyroje Avitela.
2. Kur yra nurodomos prekių pagrindinės savybės, garantijos terminai?
Pagrindines prekių savybes galite rasti skyrelyje „Specifikacija“. Priklausomai nuo gamintojo, prekės savybės gali būti plačiau aprašytos, tokiu atveju rekomenduojame paskaityti ir skyrelį „Aprašymas“.
paprastai visoms elektronikos/elektrotechnikos prekėms suteikiama 2 metų garantija. Jeigu pasitaiko prekė, kurios garantijos terminas trumpesnis ar ilgesnis, tai pažymima prekės specifikacijoje.
3. Kaip suprasti naujus buitinės technikos energetinio efektyvumo žymėjimus?
Nuo 2021 m. kovo mėn. vietoj anksčiau naudotų D – A+++ klasių skalės, prietaisų energetnio efektyvumo kategorijos sugrąžintos į A-G klasių skalę, kurioje A (žalia) yra efektyviausia, o G (raudona) – mažiausiai efektyvi elektros įranga. Jeigu prekyboje nematote prietaisų su A+ ar A+++ žymėjimu, tai nereiškia, kad rinkoje nebeliko aplinkai draugiškų ir našių produktų. Jie išliko, tik su nauju žymėjimu. Dabar C klasė atitinka buvusią A+++ klasę. O raidės A ir B rezervuotos ypač ekonomiškiems, aukštos technologijos prietaisams, kurie mūsų rinkoje pasirodys artimoje ateityje.
Kiti klausimai
1. Kaip elgtis, jei pristatyta prekė yra pažeista? Priėmimo metu nebuvo galimybės patikrinti.
Prašome kreiptis el. paštu servisas@avitela.lt ir pridėti nuotraukas su pažeista preke bei pirkimo dokumento kopiją. Per 1 darbo dieną su Jumis susisieks klientų aptarnavimo specialistas ir padės išspręsti šį klausimą.
2. Kaip elgtis, jei pristatyta prekė yra su pažeista pakuote?
Pastebėję išorinius pažeidimus (pvz. pradurta pakuotė, įplyšusi pakuotė, sulankstyta pakuotė) privalote tai pažymėti prekės perdavimo-priėmimo dokumente arba prekės nepriimti. Jums priėmus prekę ir nepažymėjus išorinių pažeidimų dokumente, laikoma, kad pakuotė yra pristatyta nepažeista, o Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės dėl prekių pažeidimų.
3. Koks e-parduotuvės klientų aptarnavimo darbo laikas?
Klientų aptarnavimas ir ekspertų konsultacijos teikiamos I-VII 9:00-21:00 telefonu +370 4 620 0100 arba el.p. aptarnavimas@avitela.lt . Aptarnavimo komanda taip pat pasiekiama pokalbių lange (Live chat) bei Avitela ar Elektromarkt Facebook paskyrose.