Paslaugos

Pirkinių draudimas

 

Kas tai?

Pirkinio draudimas – tai draudimo apsauga pirkiniams nuo netyčinio sugadinimo ar sunaikinimo (drėgmės, dūžio, ugnies poveikio) bei vagystės (su įsilaužimu / apiplėšimu), kurie gamintojo garantijoje nenumatyti. Paslaugų draudikas – ADB „Gjensidige“.

 

Kodėl verta įsigyti?

Draudimas atlygina žalą, įvykus aukščiau išvardintiems draudiminiams atvejams 1 arba 2 metų laikotarpiu nuo apsaugos įsigijimo momento. Kartu su gamintojo suteikta garantija nuo savaiminių vidinių prietaiso gedimų turėsite 100 % pirkinio apsaugą.
Pirkinių draudimas apima šias paslaugas:

Draudimo paslaugos

Nemokamas remontas

 

Nemokamas keitimas

Draudimo išmoka

Nemokamas transportavimas ar meistro atvykimas
(taikoma prietaisams virš 10 kg)

Patogus įvykio registravimas telefonu bei internetu

Pirkinių draudimas

Pastaba: pirkinio remonto ar keitimo į naują atveju, klientas turi apmokėti Draudimo liudijime nurodytą besąlyginės išskaitos sumą – 20% nuo prekės vertės (bet ne mažiau 30€).

! Draudimą galima įsigyti tik kartu su pirkiniu.

 

Kokiems pirkiniams taikoma?

Gali būti draudžiami visi prietaisai siūlomi AVITELA ir ELEKTROMARKT parduotuvėse – kompiuteriai, mobilūs telefonai, vaizdo / garso / foto technika, navigacinės sistemos, smulki bei stambi buitinė technika.

 

Kiek kainuoja?

GJENSIDIGE draudimo įkainiai

 

Draudžiami pirkiniai/pirkinių vertė

1 metai

2 metai

Įmokos tarifas,

%

Min. įmoka,

Įmokos tarifas,

%

Min. įmoka,

TV, buitinė technika (200-3000 €)

12

25

21,6

45

AV (200-1000 €)

12

25

21,6

45

Kameros, video kameros (200-1000 €)

12

25

21,6

45

Kompiuteriai, nešiojami kompiuteriai, žaidimo kompiuteriai (200-2000 €)

14

25

25,2

45

Telefonai, planšetės (200-400 €)

15

30

27

54

Telefonai, planšetės (401-800 €)

16

60

28,8

108

Telefonai, planšetės (801-1500 €)

16,5

135

29,7

243

Išmanieji laikrodžiai (200-800 €)

16,5

35

29,7

63

 

Kada žala nėra atlyginama?

  • Jeigu pirkinys buvo pamestas ar paliktas;
  • Jeigu pirkinys buvo prarastas dėl kišenvagystės arba atviros vagystės;
  • Jeigu pirkinys buvo pažeistas transportuojant;
  • Jeigu pirkinys buvo remontuotas savavališkai;
  • Jeigu pirkinys buvo naudojamas ne pagal paskirtį ar nesilaikant gamintojo instrukcijų;
  • Dėl pirkinio ar jo dalių nusidėvėjimo, senėjimo ar korozijos;
  • Kiti Taisyklėse aprašyti atvejai.

 

Ką daryti įvykus draudiminiam atvejui?

  • Registruoti žalą Draudimo liudijime nurodytais kontaktais
  • Sulaukti „Serviso Kontraktų Centras“ informacijos apie sprendimą dėl prietaiso taisymo/keitimo.
  • Atsiimti sutaisytą arba naują prietaisą nurodytu adresu arba priimti, kai jis bus pristatytas į namus.

 

Daugiau informacijos apie Gjensidige pirkinių draudimą:

 

Detali informacija pateikiama draudimo pasiūlyme ir / ar liudijime bei jų prieduose.

Slava Yurthev Copyright