Paslaugos

Prekių draudimas

Garantija Plius planas

Praplėsto garantinio aptarnavimo plano taisyklės numato sugedusios prekės keitimą, jei prekė sugedo dėl dūžių, vandens, ugnies, smėlio, purvo poveikio arba kito netyčinio poveikio. Šis planas įsigalioja nuo prekės pirkimo dienos ir galioja iki kliento pasirinkto laikotarpio pabaigos (1 arba 2 metus).

Garantija Plius plano pastabos:

1. Už Kliento sumokėtą PGAS įsigijimo kainą, SKC įsipareigoja suteikti neatlygintinas prekės praplėsto garantinio laikotarpio aptarnavimo paslaugas dėl dviejų įrenginio gedimų, reikalingas šiems gedimams pašalinti.

2. Prekės remonto atveju klientas turi sumokėti 20 proc. (bet ne mažiau nei 25 EUR) besąlyginę išskaitą nuo atlikto remonto vertės.

3. Prekės keitimo atveju klientas turi sumokėti 20 proc. (bet ne mažiau nei 25 EUR) besąlyginę išskaitą nuo naujos prekės vertės.

4. Prekės keitimo atveju, laikoma, jog SKC įvykdė įsipareigojimus ir sertifikatas nustoja galioti.

5. Galima įsigyti tik prekės pirkimo dieną.

6. Pradeda galioti nuo prekės pirkimo dienos.

7. Negalioja korpuso pažeidimams, jei jie neįtakuoja prekės veikimo.

8. Neapima garantinių gedimų, kuriuos turi pašalinti gamintojas.


Mes pasirašėme bendradarbiavimo sutartis su beveik visais servisais, kurie turi savo atstovybes visoje Lietuvoje (Sergita, ServiceNet, Emtoservis, AG Service ir kt.), ir jie mūsų klientams teikia pirmenybę.

Slava Yurthev Copyright