Veikla karantino metu

Visais klausimais apie dominančias prekes, užsakymus internetu ar apmokėjimo bei pristatymo sąlygas, galite kreiptis kasdien 8:00 – 20:00:

Prekių pristatymas vykdomas į namus arba į paštomatus. Pristatymo kainos per kurjerių tarnybas (Omniva, LP Express, DPD Pickup) galioja pagal įprastus tarifus.

EXPRESS PRISTATYMAS PER 4 VAL. Paslaugos teikimo sąlygos:

  • Paslauga teikiama tik išvardintuose miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose ir Marijampolėje.
  • Taikoma užsakymams, pateiktiems ir apmokėtiems internetu iki 14:00 val., darbo dienomis (I-V).
  • Pristatymo laikas (4 val.) skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo (SMS žinute pranešama, kad užsakymas – vykdomas).
  • Užsakymas turi būti apmokėtas internetu. Atsiėmimo metu nebus galimybės atsiskaityti grynais ar bankine kortele.
  • Prekės pristatomos iki lauko durų ir užnešimo paslauga neteikiama.
  • Prekė privalo būti pasirinkto miesto, kuriame vykdomas pristatymas, parduotuvėje (informacija apie prekės buvimo vietą: prie prekės aprašymo, į dešinę nuo nuotraukų, po prekės kaina). Pvz.:

Paslaugos įkainiai:

Miestas Pristatymo intervalas darbo dienomis I-V Express pristatymo kaina, €
smulkios prekės/stambios prekės
Vilnius 10:00-13:00 / 14:00-18:00 7.99 / 15.99
Kaunas 10:00-13:00 / 14:00-18:00 7.99 / 15.99
Klaipėda 10:00-13:00 / 14:00-18:00 7.99 / 15.99
Šiauliai 10:00-13:00 / 14:00-18:00 7.99 / 15.99
Panevėžys 10:00-13:00 / 14:00-18:00 7.99 / 15.99
Marijampolė 10:00-13:00 / 14:00-18:00 7.99 / 15.99

Galimas nemokamas ir skubus prekių atsiėmimas tik veikiančiuose Avitela EXPRESS PREKIŲ ATSIĖMIMO punktuose, žemiau nurodytuose miestuose, nurodytomis valandomis.

Paslaugos teikimo sąlygos:

 

  • Taikomas užsakymams, pateiktiems internetu.
  • Prekės paruošimo laikas atsiėmimui (2 val.) skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo (SMS žinute pranešama, kad užsakymas – vykdomas).
  • Prekė klientui išduodama, pateikus siuntos numerį arba nurodžius vardą, pavardę.
  • Atsiimant prekes, rekomenduojama naudotis apsaugos priemonėmis. Klientams bus sudaryta galimybė dezinfekuoti rankas ar naudotis viekartinėmis pirštinėmis.
  • Krovos darbai šiuose punktuose nevykdomi.
  • Paslauga teikiama tik išvardintuose miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose, Marijampolėje, Kėdainiuose, Alytuje.
  • Prekė privalo būti pasirinkto miesto, kuriame vykdomas pristatymas, parduotuvėje (informacija apie prekės buvimo vietą: prie prekės aprašymo, į dešinę nuo nuotraukų, po prekės kaina). 

 

EXPRESS prekių atsiėmimo punktai Darbo dienomis, I-V Šeštadieniais Sekmadieniais
VILNIUS, Ukmergės g. 246A, (buvęs PC „Iris“) 10:00 – 19:00 10:00 – 16:00 -
VILNIUS, Vikingų g. 3 (PC „NORDIKA“, „ELEKTROMARKT“ parduotuvėje) 10:00 – 20:00 10:00 – 20:00 10:00 – 19:00
KAUNAS, Savanorių pr. 321 10:00 – 19:00 10:00 – 18:00 11:00 – 16:00
KLAIPĖDA, Taikos pr. 15, (PC „Avitela“) 10:00 – 19:00 10:00 – 18:00 11:00 – 16:00
PANEVĖŽYS, Savitiškio g. 61, (PC „RYO“) 10:00 – 19:00 10:00 – 19:00 10:00 – 19:00
ŠIAULIAI, Ateities g. 1, Dainų km. (šalia gimdymo namų) 10:00 – 19:00 10:00 – 15:00 -
ALYTUS, Jotvingių g. 10B (2 aukštas) 10:00 – 19:00 10:00 – 15:00 -
MARIJAMPOLĖ, J. Dailidės g. 6 10:00 – 19:00 10:00 – 15:00 -
KRETINGA, Žemaitės al. 29 10:00 – 18:00 10:00 – 15:00 -
MAŽEIKIAI, Burbos g. 2 10:00 – 18:00 10:00 - 15:00 -
PLUNGĖ, J. Tumo-Vaižganto g. 81 10:00 – 18:00 10:00 - 15:00 -
TELŠIAI, Kęstučio g. 4 10:00 – 18:00 10:00 - 15:00 -
TAURAGĖ, Šilalės g. 87A 10:00 – 18:00 10:00 - 15:00 -
ŠILUTĖ, M. Jankaus g. 3 10:00 – 18:00 10:00 - 15:00 -
ROKIŠKIS, Gabijos g. 2, Parokiškė 10:00 – 18:00 10:00 - 15:00 -
KĖDAINIAI, J. Basanavičiaus g. 51 10:00 – 18:00 10:00 – 15:00 -
JONAVA, Žeimių g. 26A (PC „Norfa“) 10:00 – 14:00 - -
UTENA, J.Basanavičiaus g. 127 (PC „Norfa“) 10:00 – 19:00 10:00 - 17:00 10:00 - 15:00

Avitela Dovanų čekiai, kurių galiojimas baigiasi karantino laikotarpiu, galiojimo terminas automatiškai pratęsiamas trims mėnesiams.

Garantinį prekių aptarnavimą vykdo “EMTOSERVIS”.

Užsakymai priimami telefonu 8 700 44 724 arba el.paštu: svc@emtoservis.lt

Paraiškos garantiniam aptarnavimui priimamos internetu: http://emtoservis.lt/#paraiska-remontui

Po užsakymo pateikimo į kliento namus atvyks kurjeris paimti remontuojamos prekės. Prekė turi būti supakuota ir paruošta išvežimui. Atlikus remontą, su klientu bus susisiekta nurodytais kontaktais ir suderintas prekės pristatymo į namus laikas. Prekė prieš išsiuntimą dezinfekuojama. Kurjerio paslaugos nemokamos.

1. Ar galiu pats atšaukti užsakymą?
Ne, užsakymo atšaukti pats negalite.
Rašykite mums el. paštu webprekyba@avitela.lt arba skambinkite telefonu 8 700 38500.
Laiške nurodykite užsakymo numerį, vardą, pavardę ir dėl kokių priežasčių norite atšaukti užsakymą.


2. Kaip sužinoti, kada gausiu prekes, kai pristatymo terminas jau praėjęs?
Rašykite mums el. paštu webprekyba@avitela.lt arba skambinkite telefonu 8 700 38500.
Reikės nurodyti užsakymo numerį.


3. Negaunu jokio patvirtinančio laiško, kad užsakymas priimtas.
Rašykite mums el. paštu webprekyba@avitela.lt arba skambinkite telefonu 8 700 38500.
Reikės nurodyti užsakymo numerį.


4. Už prekę apmokėjimas padarytas, tačiau negaunu patvirtinimo.
Rašykite mums el. paštu webprekyba@avitela.lt arba skambinkite telefonu 8 700 38500.
Reikės nurodyti užsakymo numerį.


5. Negaunu informacijos, kada prekė bus paruošta atsiimti.
Šiuo metu dėl siuntų tarnybų apkrovimo prekių pristatymas gali užtrukti iki 5 d. d.
Jei per 5 d. d. negavote prekių, rašykite mums el. paštu webprekyba@avitela.lt arba skambinkite telefonu 8 700 38500.
Reikės nurodyti užsakymo numerį.


6. Ar galima iš atsiėmimo punkto atsiimti prekę, kai sueina atsiėmimo terminas, tačiau pranešimas negautas?
Ne. Apie galimybę atsiimti prekę turite būti informuotas SMS žinute arba el. paštu.


7. Kur kreiptis dėl pinigų grąžinimo po atšaukto užsakymo?
Rašykite mums el. paštu webprekyba@avitela.lt Reikės nurodyti užsakymo numerį, vardą, pavardę, sąskaitos numerį, į kurią grąžinti pinigus.



8. Kada atgausiu pinigus už grąžintą prekę? Grąžinus prekę ir dėl grąžinimo gavus patvirtinimą iš e. vadybininko, sumokėtus pinigus Jums pervesime per 5 darbo dienas.
Mums reikės Jūsų sąskaitos numerio, vardo, pavardės ir užsakymo numerio.
Daugiau info: https://www.avitela.lt/grazinimas-ir-pakeitimas
Informuojame, kad pinigai už grąžintas prekes pervedami į Jūsų nurodytą banko sąskaitą. Grynaisiais pinigais ar naudojantis kurjerio paslaugomis galimybės grąžinti pinigų nėra.


9. Noriu grąžinti/pakeisti prekę.
Informuokite mus el. paštu webprekyba@avitela.lt Nurodykite, prekę norite grąžinti ar pakeisti, užsakymo numerį ir prekės keitimo/grąžinimo priežastis. Mums reikės Jūsų sąskaitos numerio, vardo bei pavardės. Grynaisiais pinigais ar naudojantis kurjerio paslaugomis galimybės grąžinti pinigų nėra.


10. Kur rasti informaciją apie užsakymą?
Jūsų užsakymo būsena ir kita informacija matoma prisijungus prie savo paskyros. Taip pat galite rašyti mums el. paštu webprekyba@avitela.ltarba skambinti telefonu 8 700 38500.


11. Kaip elgtis, jei pristatyta prekė yra pažeista? Priėmimo metu nebuvo galimybės patikrinti.
Praneškite apie problemą el. paštu servisas@avitela.lt, pridėkite pažeidimo nuotraukas ir pirkimo dokumento kopiją. Per 1 darbo dieną su Jumis susisieks dėl tolesnio aptarnavimo.


12. Per kiek laiko pristatote prekes?
Nuo 1 iki 7 darbo dienų.


13. Ar galiu prekes atsiimti siuntų savitarnos terminaluose?
Prekes galite atsiimti siuntų savitarnos terminaluose, kurių išsamų sąrašą galite rasti:
https://www.lpexpress.lt/Savitarnos-terminalai/Vietu-sarasas.html
https://www.omniva.lt/verslo/pastomatu_adresai
https://www.dpd.com/lt/pradzia/pickup_tinklas2/siuntu_taskai_ir_terminalai


14. Ar už papildomą mokestį galima užsisakyti prekės užnešimo paslaugą?
Taip. Perkant stambias prekes paslauga teikiama su DPD kurjeriu. Užnešimo paslaugos mokestis iš karto priskaičiuojamas prie atvežimo kainos, tad bendra paslaugos suma – 20,48 Eur.
Slava Yurthev Copyright